Подорожуючі

СТАВСЯ ВИПАДОК
Зателефонуйте до цілодобової лінії підтримки нашої Асистуючої компанії «NOVA Assistance» за наступними засобами зв’язку:
тел. +380443745026
e-mail: [email protected]
Залежно від країни перебування номери телефонів Асистуючої компанією:
- Турція +902426060252
- Єгипет Шарм ель Шейх +206936666856, +206936666857 (*telegram +201015968778)
- Єгипет Хургада +20635547642 (*telegram +201014264934)
- Греція +302111983873
- Іспанія +34931731427
- россія +74951210675
- Румунія +40312294628
- Україна +380443745026
- Тайланд +66600035168
- Болгарія +35956918004
- Латвія +37164415233
- США +12027889718
- Інший світ +37322994955
- Міжнародний *telegram +37379005222
*telegram працює лише для текстових повідомлень та відправки документів!
Повідомте оператору наступну інформацію
- назву страхової компанії;
- прізвище, ім’я застрахованого, який потребує допомоги;
- номер страхового поліса і період його дії;
- місцезнаходження застрахованого (країна, місто, вулиця, отель та ін.) та номер контактного телефону для зворотного зв’язку;
- докладний опис проблеми, що виникла та характер необхідної допомоги.
Дійте відповідно до інструкцій оператора Асистуючої компанії.
НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ
Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:
- заява про настання випадку та виплату страхового відшкодування (оригінал);
- договір страхування (копія Вашого екземпляру);
- паспорт громадянина України (копія);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);
- довіреність на право представляти інтереси застрахованої особи, якщо заявник таким не є (копія);
- закордонний паспорт (копія);
- інші документи, що пов’язанні із страховим випадком (відповідно до обставин випадку: медичні виписки, медичні призначення, рахунки медичних закладів, розрахункові документи, заяви, квиток, свідоцтво про смерть, рішення щодо звернення тощо).
Важливо!
Документи, складені мовою іншою ніж англійська чи польська, мають надаватись з перекладом українською мовою з нотаріально засвідченим підписом перекладача, здійсненим за рахунок Застрахованої особи.
ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?
Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:
Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії СК «ГАРДІАН»
Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах. Просимо уточнювати інформацію за телефоном телефоном 0-800-503-114
Листом через Укрпошту: м. Київ, вул. Північна 6
Листом через електронну пошту: [email protected]
Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація страхового випадку подорожуючі»