Подорожуючі - Green Travel Україна

ПОТРІБНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА. ЩО РОБИТИ?

Ваші дії, якщо під час перебування за кордоном виникли проблеми зі здоров’ям.

  1. Протягом 24 годин з моменту настання випадку сповістіть асистуючу компанію
  2. Надайте персональні дані особи, яка потребує допомоги (паспорт), номер полісу та термін дії
  3. Докладно опишіть обставини та деталі страхового випадку. Зазначте характер необхідної допомоги
  4. Повідомте місцезнаходження застрахованої особи на поточний момент, номер телефону та адресу постійного місця проживання. Якщо потерпілому вже надають допомогу – вкажіть дані про медичний заклад
  5. Дійте згідно подальших інструкцій оператора контакт-центру
  6. Спеціаліст контакт-центру організує медичну допомогу через партнерські медичні заклади

Важливо:
У деяких країнах прийом медичного фахівця завжди платний, незалежно від наявності страхового полісу. Обов’язково збирайте всі медичні документи і чеки під час лікування та зберігайте їх до повернення додому для подальшого відшкодування витрачених коштів.

Організацію необхідних послуг від імені та за дорученням СК «ІНГО» та Greentravel  забезпечує міжнародна компанія з асистансу Ensuria Assistance.

Уразі настання випадку, що має ознакистрахового, негайно зверніться за зазначеними нижче контактамиі дійте згіднорекомендаційспеціалістів та договору страхування.

Зв’язатися з Асистуючою компанією:

За телефонами:

  • +1 929 480 9559 (міжнародний)
  • +380 44 39 000 10 (Україна)

Написати:

Пам’ятка страхування подорожуючих за кордон.

У вас залишилися питання?

Допомогти з вибором страховки? Оформити заявку на страховку? Страховий випадок?
Телефонуйте нам
Поставити питання
Наші експерти:
Чат-бот Greentravel-страхування в смартфоні
Перший в Україні чат-бот для купівлі, продовження та зберігання страхових полісів