Подорожуючі - Green Travel Україна

СТАВСЯ ВИПАДОК

Зателефонуйте до цілодобової лінії підтримки нашої Асистуючої компанії «NOVA Assistance» за наступними засобами зв’язку:

тел. +380443745026
e-mail: [email protected]

Залежно від країни перебування номери телефонів Асистуючої компанією:

*telegram працює лише для текстових повідомлень та відправки документів!

Повідомте оператору наступну інформацію

  • назву страхової компанії;
  • прізвище, ім’я застрахованого, який потребує допомоги;
  • номер страхового поліса і період його дії;
  • місцезнаходження застрахованого (країна, місто, вулиця, отель та ін.) та номер контактного телефону для зворотного зв’язку;
  • докладний опис проблеми, що виникла та характер необхідної допомоги.

Дійте відповідно до інструкцій оператора Асистуючої компанії.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:

  • заява про настання випадку та виплату страхового відшкодування (оригінал);
  • договір страхування (копія Вашого екземпляру);
  • паспорт громадянина України (копія);
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);
  • довіреність на право представляти інтереси застрахованої особи, якщо заявник таким не є (копія);
  • закордонний паспорт (копія);
  • інші документи, що пов’язанні із страховим випадком (відповідно до обставин випадку: медичні виписки, медичні призначення, рахунки медичних закладів, розрахункові документи, заяви, квиток, свідоцтво про смерть, рішення щодо звернення тощо).

Важливо!
Документи, складені мовою іншою ніж англійська чи польська, мають надаватись з перекладом українською мовою з нотаріально засвідченим підписом перекладача, здійсненим за рахунок Застрахованої особи.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:

Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії СК «ГАРДІАН»

Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах. Просимо уточнювати інформацію за телефоном телефоном 0-800-503-114

Листом через Укрпошту: м. Київ, вул. Північна 6

Листом через електронну пошту: [email protected]

Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація страхового випадку подорожуючі»

У вас залишилися питання?

Допомогти з вибором страховки? Оформити заявку на страховку? Страховий випадок?
Телефонуйте нам
Поставити питання
Наші експерти:
Чат-бот Greentravel-страхування в смартфоні
Перший в Україні чат-бот для купівлі, продовження та зберігання страхових полісів