Страховий випадок з КАСКО - Green Travel Україна

Що робити при ДТП

  1. Ввімкнути аварійну сигналізацію та встановити аварійний знак.
  2. Надати допомогу постраждалим та викликати швидку
  3. Зателефонувати в контакт-центр страхової компанії та сповістити про подію:
    +38 044 490 27 47
    +38 050 119 04 47
    +38 067 246 80 07
  4. Викликати представників поліції
  5. На місці події зробити фото місця події, розташування автомобілів, пошкодження автомобілів, загальній план, документів оформлених поліцією.
  6. Протягом 3-х днів надати документи в страхову компанію.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Перелік документів для реєстрації та врегулювання випадку:

  • письмове повідомлення про настання випадку (завантажити);
  • заява про виплату страхового відшкодування (завантажити);
  • поліс страхування (копія);
  • паспорт громадянина України (копія);
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);
  • посвідчення водія (копія);
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (копія);
  • довіреність на право представляти інтереси потерпілого, якщо заявник таким не є (копія);
  • фотографії матеріалів ДТП здійснені на місці події

Важливо!
В разі необхідності страхова компанія має право вимагати додаткові документи і проводити огляд транспортного засобу.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Зв’яжіться з операторами контакт-центру, вони нададуть оптимальний варіант подачі документів.

У вас залишилися питання?

Допомогти з вибором страховки? Оформити заявку на страховку? Страховий випадок?
Телефонуйте нам
Поставити питання
Наші експерти:
Чат-бот Greentravel-страхування в смартфоні
Перший в Україні чат-бот для купівлі, продовження та зберігання страхових полісів