КАСКО

ДТП
Якщо Ви стали учасником ДТП, негайно зупиніть (не переміщуйте) транспортний засіб, увімкніть аварійну сигналізацію, а також встановіть знак аварійної зупинки, якщо це не заборонено законом країни, де сталася подія (в переважній більшості автобанів ЄС це заборонено або можливо робити лише за особливих обставин).
Переконайтеся у відсутності небезпеки для життя і здоров’я всіх учасників ДТП та оточуючих. У разі необхідності викличте швидку допомогу та представників інших компетентних органів.
Зателефонуйте до поліції.
Здійсніть фотографування місця події та пошкоджених транспортних засобів (всіх учасників ДТП), їх розташування і реєстраційних номерів. Варто зафіксувати все, що має відношення до аварії: документи, протоколи, схеми ДТП, дорожні знаки.
Зафіксуйте дані інших учасників (прізвище та ім’я кожного водія, серію і номер страхового поліса інших учасників, назви страхових компаній, що видала поліс іншим учасникам).
Зателефонуйте до цілодобового контактного центру СК «Гардіан», за телефоном +380442997533 або +380443333710 та повідомте оператору подробиці ДТП. Для повідомлень з закордному використовуйте e-mail: [email protected]
НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ
Перелік документів для реєстрації та врегулювання випадку:
- письмове повідомлення про настання випадку;
- заява про виплату страхового відшкодування (Завантажити документ);
- поліс страхування КАСКО (копія);
- паспорт громадянина України (копія);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);
- посвідчення водія (копія);
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (копія);
- довіреність на право представляти інтереси потерпілого, якщо заявник таким не є (копія);
- фотографії матеріалів ДТП здійснені на місці події
Важливо!
В разі необхідності страхова компанія має право вимагати додаткові документи і проводити огляд транспортного засобу.
ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?
Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:
Листом через електронну пошту: [email protected]
Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація випадку по ДТП»