COVID

СТАВСЯ ВИПАДОК:
Залишайтесь вдома.
Якщо ви маєте симптоми COVID-19, не потрібно негайно йти до свого лікаря або в найближчу лікарню.
Подзвоніть своєму лікареві, з яким укладено декларацію.
Якщо ви не уклали декларацію, або не можете додзвонитися до свого лікаря, одразу телефонуйте на телефони, вказані нижче:
- 0 800 505 201 гаряча лінія МОЗ
- 044 425 4354 гаряча лінія Центру громадського здоров’я
- 1545 Урядовий контактний-центр
- 1677 гаряча лінія Національної служби України
В кожній області працює цілодобова гаряча лінія з питань COVID-19. Знайдіть та запишіть цей номер.
Опишіть своєму лікарю симптоми, історію подорожей. Окремо потрібно розповісти, чи були ви в контакті з людьми, які потенційно можуть бути інфіковані (наприклад, такими, що повернулися з країн з місцевим розповсюдженням вірусу).
Не потрібно самостійно приймати рішення та йти на тестування стосовно наявності COVID-19.
По-перше, рішення про необхідність тестування приймає ваш сімейний лікар або терапевт.
По-друге, в лабораторії та лікарні збільшується ризик підхопити вірус, якщо поруч буде людина з коронавірусом.
Виконуйте інструкції свого лікаря або оператора контакт-центру, на який ви зателефонували.
При невідкладних станах – температура вище 38, яка не збивається, та утруднене дихання – набирайте 103.
ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ COVID-19:
- слід мити руки з милом протягом не менш, ніж 20 секунд;
- не торкайтеся брудними руками очей, носа та рота;
- якщо захворіли- залишайтеся вдома;
- потрібно чхати та кашляти у згин ліктя або прикривати рот, ніс серветками;
- регулярно провітрюйте приміщення та дезінфікуйте поверхні;
- з людьми тримайте дистанцію в 1,5 метри, особливо з тими, хто має симптоми респіраторного захворювання.
НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ:
Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:
- заява на отримання виплати (за формою, встановленою Страховиком);
- копію паспорта громадянина України;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ІПН);
- копію виписки з історії хвороби (амбулаторної карти), або виписного епікризу, де вказується діагноз, строк лікування, перелік медикаментів та направлень на діагностування. Документи повинні бути засвідчені штампом і печаткою лікувальної установи та засвідчені підписом лікаря;
- розрахункові документи (фіскальні чеки) із зазначенням переліку медикаментів, вартості лікарських препаратів та найменувань здійснених обстежень;
- копія направлення лікаря на діагностування та результатів такого діагностування – у разі здійснення таких витрат;
Важливо!
Документи подавати лише після закінчення лікування.
ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?
Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:
Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії
Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах. Просимо уточнювати інформацію за телефоном 0-800-503-114
Листом через Укрпошту: м. Київ, вул. Північна 6
Листом через електронну пошту: [email protected]
Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація випадку по ДТП»